Je gaat nu volop met je gezondheid aan de slag. Dat is prioriteit nummer 1 voor jou en voor onze HUPHUP-coaches. Ze helpen je met veel plezier op weg. Een goede samenwerking vraagt om duidelijke afspraken. Hieronder lees je alvast het antwoord op de meest voorkomende vragen.

Starten met HUPHUP

Wil je na een proefweek starten bij HUPHUP? Voel je je thuis, past dit bij jou.  Je betaalt dan éénmalig een startfee van 83 euro per maand. 

Dan heb je de keuze. Wil je het nog eerst een tijdje proberen en aankijken of je het ook op wat langere termijn blijft leuk vinden? Dat kan. 
Kies dan voor ons maandelijks opzegbare FLEX abo aan € 89,90 per maand. 

Ben je zeker, ... dit is jouw oplossing? Je bent net als wij overtuigd dat HUPHUP een essentiëel onderdeel is van jouw gezonde leven, dan kan je kiezen voor het voordeligere RESULTAAT abo van € 74,90 per maand met een looptijd van 12 maanden. Je kan dit doen om geld te besparen, of om jezelf nog meer te verplichten om dit vol te houden. 

Welkom terug! Wij vinden het echt heel fijn dat je opnieuw voor ons kiest!

Was je al eerder klant bij ons? 

Dan kan je uiteraard op­nieuw starten bij ons, wel aan het maand­bedrag van jouw club dat nu van toepassing is.  De instap hoef je niet meer betalen. Breng je overeen­komst terug in orde bij jouw HUPHUP coach, maak een nieuwe afspraak en je kan weer aan de slag. HUPHUP! Ook jij kan uiteraard gebruik maken van ons aanbod van een gratis proefweek, om ons opnieuw te leren kennen. 

Stoppen met HUPHUP

Ja hoor! Indien je tijdelijk niet kan komen sporten (ziekte, blessure, vakantie,…), kan jouw gezondheids­overeenkomst voor minimum 1 maand onderbroken worden. Geef het door aan je coach. Voor de periode die je niet komt, betaal je geen bijdrage.

Onderbreken kan je enkel op het moment zelf (bv. ziekte, blessure,…) of in de toe­komst (bv. vakantie,…). Niet voor een periode die voorbij is! Neem tijdig contact op met je HUPHUP-coach en hij of zij brengt dit voor jou in orde.

 Opgelet: bij een aanvraag NA de 21ste van de maand, gaat je bijdrage van de volgende maand wel nog van je rekening. Wij hebben wat tijd nodig om alles te verwerken. Administratief wordt de onderbreking de maand nadien ingezet, ook al ben je dan al weer aan het sporten.

Het flex abo kan je maandelijks stopzetten. Het resultaatabo heb je gekozen omdat je overtuigd was dat je dit wilde volhouden, en om  je trouw te belonen betaalde je maandelijks €15 minder als het Flex abo. Denk je een ernstige reden te hebben om te stoppen stuur dan een mailje naar klantendienst@huphup.be en leg je situatie aan ons voor. Wij garanderen niet dat we op elke vraag kunnen ingaan, maar zullen zo begripvol mogelijk zijn en mee zoeken naar een oplossing. 

Natuurlijk vinden wij het jammer dat we je niet meer zullen zien in onze HUPHUP-club. Wij hopen dat je er een leuke tijd hebt gehad en dat je je veel sterker en fitter voelt dan voorheen. Denk eraan, altijd welkom terug! 

Praktische vragen

Via het digitaal document “HUPHUP Factuur” vraag je je factuur aan. Dit kan in de club of via www.huphup.be. Na het ontvangen van jouw bijdrage wordt deze factuur maandelijks, via mail, verstuurd.

Geen nood, je moet zelf niets doen. Diezelfde maand, rond de 10de, wordt automatisch de betaalopdracht opnieuw aangeboden aan je bank. Lukt dit nog niet? Dan wordt de betaling in de volgende maand, samen met het bedrag van die maand, aangeboden aan je bank. Let op dat je dan zeker voldoende saldo op je rekening hebt staan.
Indien de betaling dan nog steeds niet is doorgekomen, contacteren we jou.

Dat doe je in je nieuwe favoriete HUPHUP-club. Samen met je nieuwe coach stel je een nieuwe overeenkomst op, hij of zij maakt je overstap administratief in orde. De overeenkomst in je oude club stopt gelijktijdig met de start in je nieuwe club. Daar merk jij niets van. Je bijdrage loopt aansluitend door op naam van je nieuwe club. HUPHUP, je kan aan de slag in je nieuwe club!

Vergeet ons niet te verwittigen. Je coach past alles aan in ons systeem en je kan zonder zorgen verder aan je gezondheid werken.